Mozaik Bringa

Kis méretű üveg és kő darabokból összeállított minta, vagyis mozaik. Igen, egy biciklin. Kb. két éve fogant meg a gondolat: Mi lenne, ha egy bringát mozaik borítással tennénk egyedivé úgy, hogy a funkcionalitás is megmarad? Magunk sem tudtuk mi lesz belőle. Egy kísérleti múzsa története.

Friss topikok

Alkatrészek :/

2014.03.22. 15:23 GADM

A villa beszerzése körül jelentkezett nehézségek kapcsán gondolhattam volna, hogy az összes többi alkatrésszel hasonló helyzetbe kerülök, a kerékszettől az utolsó csavarig. Nem gondoltam... Csak megy az idő, de se használható donor kerékpárt nem találok, se megfelelő alkatrészeket. Sok szempont jelenleg nincs, csak annyi, hogy fekete legyen ami csak lehet, mert ha minden fekete, úgy jobban vonzza a szemet az extra mozaik burkolat a vázon. Ja, és persze erősen korlátozottak az anyagi lehetőségek. Ha az anyagi helyzetem megengedné, valószínűleg nehézségek nélkül tudnám összeválogatni a legfeketébb :) alkatrészeket, de sajnos nem ez a helyzet, így kénytelen vagyok kivárni.

Menet közben egy veterán bringa vásárlása kapcsán megismerkedtem Mónikával, aki évtizedek óta foglalkozik kerékpárokkal és nem csak értékesít, hanem építi és szereli is a kétkerekű jószágokat. Meséltem neki a tervemről, persze egyből látni szerette volna a vázat :)

Egy másik időpontban elvittem hozzá, nagyon tetszett neki, Ő is különlegesnek találta, ahogy mindenki más is, aki addig látta. Hosszasan beszélgettünk róla, hogy milyen alkatrészeket tudna hozzá beszerezni és mikorra... Abban maradtunk, hogy csak az alkatrészeket szerezném be Mónin keresztül, az építést magam oldanám meg Marci segítségével, aki ugyan ízig vérig veterán rajongó, nem okoz nehézséget neki egy ilyen pályagép összeállítása.

Szólj hozzá!

Címkék: fekete bringa mozaik alkatrész építés

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr406480211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása